01 mayo 2006

Superamos los 30

___________________________________________________________________
(CATALÀ)

"Agustín vivia a Barcelona, tenia ja 30 anys i feia poc temps que sabia que aquest dia canviaria completament la seva vida. Estava a punt de ser pare."

L'Agustí neix un dissabte 1 de Maig de l'any 1976 a la 1:00 de la matinada a la clinica MontSalut de Barcelona, justament un dia abans del dia de la mare, que per primer any passava de celebrar-se en dissabte a celebrar-se en diumenge.
Va nèixer amb un pes de 3,250 Kg i mesurant 52 cm. Al moment del naixement se li reconeixen els ulls blaus, el cabell
castany clar i com a tret diferencial era camús.
Al primer mes de vida assolia un pes de 4,850 Kg. Poc després, el dia 20 de Juny del mateix any va ésser batejat amb el noms de "Agustín, Sergio y José".
Durant aquest mateix any li apareix la primera dent, concretament el 25 de setembre.
Una data important a destacar és el dia 10 de Març del 1977 en què l'Agustí comença a fer les seves primeres passes al domicili familiar.
Quan compleix el 1er any de vida el seu pes serà de 9,300 Kg. i poc abans de fer els 4 anys, contrau el xarampió (22/1/80) i les galteres (25/2/80).

---

Aqui va el meu 'petit' homenatge.

Gràcies als meus pares, origen de totes aquestes coses bones i dolentes que habiten dins meu. Gràcies per l'educació, per tot el que m'han donat i per haver aconseguit que sigui com sóc, que és com a mi m'agrada ser! Sense ells EVIDENTMENT això no hauria estat possible.

Gràcies als familiars, amics i coneguts, que he anat trobant al llarg de la meva vida. Tots ells han anat forjant el meu caràcter, la meva persona i tot el que ara sóc.

També, com no, des d'aquí vull donar-vos les gràcies A TOTS els que estàveu ahir amb mi, i també a aquells que no vau poder ser-hi. Espero d'aqui uns anys pugui continuar tenint-vos a prop!

MOLTES GRÀCIES

AguS



___________________________________________________________________
(CASTELLANO)


"Agustín vivía en Barcelona, ya contaba con 30 años y hacía poco tiempo que sabía que este día cambiaría su vida por completo. Estaba a punto de ser papá."

Agustín nace un sábado 1 de Mayo de 1976 a la 1:00 de la madrugada en la clinica MontSalut de Barcelona, justo un dia antes del dia de la madre, que por primer año pasaba de celebrarse en sábado a hacerlo en domingo.
Nació con un peso de 3,250 Kg y midiendo 52 cm. En el momento de nacer se le reconocen los ojos azules, el pelo castaño claro y como rasgo diferencial era 'chato'.
En el primer mes de vida alcanza un peso de 4,850 Kg. Poco después, el dia 20 de Junio del mismo año fue bautizado con los nombres de "Agustín, Sergio y José".
Durante este mismo año le aparece el primer diente, concretamente el 25 de setembre.
Una fecha importante a destacar es el dia 10 de Marzo de 1977, dia en que Agustín empieza a dar sus primeros pasos en el domicilio familiar.
Cuando cumple el primero año de vida su peso es de 9,300 Kg. y poco antes de cumplir los 4, contrae el sarampión (22/1/80) y las paperas (25/2/80).

--

Aqui va el meu 'petit' homenatge.

Gracias a mis padres, origen de todas estas cosas buenas y malas que habitan dentro de mi. Gracias por su educación, por todo lo que me han dado y por haber conseguido que yo sea como soy, que es como a mi me gusta ser! Sin ellos EVIDENTEMENTE esto no hubiera sido posible.

Gracias a los familiares, amigos y conocidos que me he ido encontrando a lo largo de mi vida. Todos ellos han ido forjando mi caracter, mi persona y todo lo que ahora soy.

También, como no, desde aqui quiero daros las gracias A TODOS aquellos que estábais ayer conmigo, y también a aquellos que no pudisteis estar. Espero que dentro de unos años pueda continuar teniendoos cerca!

MUCHAS GRACIAS

AguS

No hay comentarios: