27 febrero 2006

Àrea Verda

Estimada vigilant de l'Àrea Verda,

Avui venia de comprar del súper i una mica més i em cauen les bosses a terra quan t'he vist. Aquest cop no m'has multat, no has avisat la grua, simplement estaves allà plantada, parlant amb la teva companya i quan he passat pel teu costat m'has mirat d'una manera que m'has deixat glaçat. No se si miraves que portés l'enganxina amb el distintiu que m'autoritza a estacionar a prop teu, o si tenien pensat fer-me una revissió per comprovar que tot estava correcte. Però m'han vingut al cap pensaments verds sobre la teva zona, ganes d'estacionar sobre la teva àrea Verda.

1 comentario:

Anónimo dijo...

jajajajjaja

em recorda a mi passant per davant dels bombers per descobrir darrera la porta entreoberta que al garatge apart dels camions hi havia, pues eso, miembros del cuerpo, donant el millor de si mateixos a les máquines gimnástiques. i suant. suant molt.

nenah, tanca la boca i camina

petoooooons*