09 octubre 2005

Et necessito

Tot i que el títol del post està redactat en singular, realment son vàries persones les que es veuen involucrades sota el mateix (i tenen noms).

No et necessito sempre, no vull passar tota la vida al teu costat, no ets la meva salvació. Només necessito moments. Aquests moments que m'has donat tu, ara que ja no et veig. O els que m'estàs donant tu, ara mateix. O, potser, els que em donaras tu d'aqui un temps, qui sap.

Quan la vida no em somriu, quan vaig donant tombs sense acabar de veure el punt d'arribada, quan no tinc clares les coses, quan necessito recolzar-me en algun "Carpe Diem", llavors et necessito. I tu em dones 5 min de glòria, 1 nit de festa, 1 cap de setmana de pau i descans, 1 nit de passió, 1 moment de felicitat , en definitiva.

Per a tots els tu, que heu estat o esteu algun cop al meu costat.... va aquest post.

No hay comentarios: